شرکت مفتاح رهنورد

ساخت وبلاگ

سیستم کی لس استارتر

 "سیستم کی لس استارتر "دارای ۲ عدد ریموت می باشد که پس از نصب سیستم ، برای استفاده از خودرو کافی است ریموت را همراه خود داشته باشید ( داخل جیب ، کیف ) ، هنگامیکه به یک متری خودرو برسید ، قفل دربها به صورت خودکار باز شده و بدون اینکه احتیاج به استفاده از ریموت باشد ، می توانید وارد خودرو شوید . پس از ورود به خودرو کافیست پای خود را روی پدال ترمز فشار داده و یکبار دکمه استارت را فشار دهید ، در این وضعیت خودرو استارت خورده و روشن می شود . پس از روشن شدن خودرو ، هنگامیکه برای دومین بار پدال ترمز را فشار دهید ، برای ایمنی بیشتر دربهای خودرو قفل می شوند . 

 "کی لس استارتر "

 هنگامیکه به مقصد رسیدید ، کافیست پدال ترمز را فشار داده و یکبار دکمه استارت را فشار دهید ، خودرو خاموش شده و قفل دربها باز می شوند ، در این حالت هنوز برق دی وی دی خودرو (ACC) وصل است ، هنگامیکه درب خودرو را باز نمایید برق دی وی دی خودرو به طور خودکار قطع شده و خاموش می شود . هنگامیکه از خودرو پیاده شده و دو متر از خودرو دور شوید قفل دربها بصورت خودکار قفل شده و دزدگیر سیستم فعال می گردد .

 "سیستم کی لس استارتر.کی لس استارترکی لس " در صورتیکه نخواهید دربها به صورت اتوماتیک باز و بسته شود ، کافیست دربها را توسط ریموت قفل نمایید ، در این صورت برای باز شدن دربها باید توسط ریموت دربها را باز نمایید و در این حالت مجددا سیستم در وضعیت اتوماتیک قرار می گیرد . روشن نمودن خودرو توسط ریموت : برای روشن نمودن خودرو توسط ریموت کافیست دکمه قفل را ۳ ثانیه نگه دارید تا لامپ ریموت به رنگ قرمز درآید ، سپس دکمه فانکشن را فشار می دهید ، خودرو استارت خورده ، روشن می شود . 

کی لس  " در صورتیکه خودرو به این صورت روشن شود ، و شخصی بدون ریموت (سرقت) درب خودرو را باز نماید ، دربهای خودرو مجددا قفل شده ، خودرو خاموش شده و دزدگیر فعال می شود

 درصورتیکه خودرو به این صورت روشن شود ، با یک بار فشار دادن دکمه قفل خودرو خاموش می شود . 

 درصورتیکه خودرو به این صورت روشن شود ، و تا ۲۵ دقیقه وارد خودرو نشوید ، خودرو به صورت خودکار خاموش خواهد شد .

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

 

شرکت مفتاح رهنورد...
ما را در سایت شرکت مفتاح رهنورد دنبال می کنید

برچسب : سیستم کی لس استارتر, مفتاح رهنورد ,سیستم خودکار ,کی لس استارتر , دزدگیر ,ریموت , سرقت خودرو , نویسنده : نیلوفر کاظمی meftahrahnavard بازدید : 158 تاريخ : دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 14:24

ادامه واردات خودروهای آمریکایی از جاده های خاکی "عزم راسخ مجلس برای برخورد با واردکنندگان "

با وجود تاکیدات و دستور موکد مقام معظم رهبری مبنی بر ممنوعیت واردات کالاهای مصرفی آمریکایی عده ای با دورزدن قانون خودروهای تولیدی آمریکارا وارد ایران کرده اند که مجلس در این راستا مصر است که مسئولان وزارت صنعت باید در این خصوص شفاف سازی کنند.

ادامه واردات خودروهای آمریکایی از جاده های خاکی /عزم راسخ مجلس برای برخورد با واردکنندگان

http://yon.ir/Dg2A
http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir
#مفتاح_رهنورد #واردات_خودروهای_امریکایی #مجلس #رئیس_انجمن#واردکنندگان_خودرو #واردات_غیرمجاز

شرکت مفتاح رهنورد...
ما را در سایت شرکت مفتاح رهنورد دنبال می کنید

برچسب : مفتاح رهنورد ,خودرو ,امریکا, خودرو امریکایی,واردات خودرو امریکایی,واردات ممنوع , تولید امریکا , خبر خودرو , رییس انجمن , رهبر , نویسنده : نیلوفر کاظمی meftahrahnavard بازدید : 346 تاريخ : يکشنبه 16 آبان 1395 ساعت: 15:37

هنگام خرید تایر از فروشنده چه بخواهیم ؟

عمر لاستیک

دوست دارید لاستیک اتومبیل شما چقدر عمر کند کارخانه‌های سازنده لاستیک‌های خود را تست می‌کنند و یک عمر متوسط (مثلا ۷۰۰۰۰ کیلومتر) برای آن ذکر می‌کنند البته این اعداد دقیق نیستند و بهتر است این اعداد را برای مارک‌های مختلف با هم مقایسه نکنید بلکه این عدد برای مقایسه لاستیک‌های ساخت یک کارخانه دقیق تر است. البته صاف شدن لاستیک به شرایط جاده و نحوه رانندگی شما هم بستگی دارد.

رانندگی در آب و هوای مرطوب

شاید در جایی که زندگی می‌کنید کمتر به برودت و طوفان برخورد کنید اگر در آب و هوای مرطوب رانندگی می‌کنید می‌توانید از لاستیک‌های مخصوص این آب و هوا استفاده کنید. اگر همه شرایط آب و هوایی و چهارفصل در محل زندگی شما وجود دارد می‌توانید از لاستیک‌های چهار فصل استفاده کنید.

اگر در آب و هوای سرد و برفی رانندگی می‌کنید استفاده از لاستیک  چهار فصل فقط حداقل‌ها را برای شما فراهم می‌کند بنابراین بهتر است از لاستیک‌های مخصوص آب و هوای سرد و برفی استفاده کنید.

سرعت رانندگی

حتی در بزرگراه‌ها حداکثر سرعت به ۱۲۰ کیلومتر در ساعت محدود می‌شود بنابراین نیازی نیست لاستیکی بخرید که برای سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است بنابراین لاستیکی که برای حداکثر سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت طراحی شده است برای جاده‌ها بیش از کافی است. برای اطلاع بیشتر شما در جدول زیر درجه بندی سرعت لاستیک‌ها ذکر شده است.

سرعت نامی‌که در جدول زیر نشان داده شده است عبارتند ازحداکثر سرعتی که با ایمنی کامل با یک لاستیک می‌توان طی کرد. البته این سرعت برای شرایط عادی جاده است. مثلا لاستیکی که سرعت نامی‌آن با V مشخص می‌شود از نیاز یک اتومبیل جاده ای بسیار بیشتر است و اگر چنین لاستیکی خریداری کنید برای قابلیت‌هایی که هیچگاه از آن استفاده نخواهید کرد پول اضافه پرداخت کرده اید نکته دیگری که درباره سرعت نامی‌وجود دارد نرمی‌لاستیک است یعنی هر چه سرعت نامی‌بیشتر باشد لاستیک از جنس نرم تری ساخته شده است و به همین میزان خوردگی لاستیک هم بیشتر می‌شود یا به عبارت دیگر این لاستیک‌های گرانقیمت زودتر هم صاف می‌شوند.

Q=160 Km/h

S=180 Km/h

T=190 Km/h

U=200 Km/h

H=210 Km/h

V=240 Km/h

W=270 Km/h

Y=300 Km/h

 کیفیت رانندگی

شاید لاستیک‌های رده پایین تر مانند سری‌های ۴۰ و ۵۰ برای رانندگی روزانه مناسب برسند ولی در مقایسه با سری ۶۰ و ۵۵ دست اندازه‌های جاده را کمتر جذب می‌کنند و خشک تر هستند. و به عنوان یک قانون کلی لاستیک‌های رده پایین تنش‌های بیشتری را به چرخ منتقل می‌کنند. و رینگ و سیستم تعلیق بیشتر در معرض صدمه دیدن است البته این لاستیک‌ها دیواره محکم تری دارند و برای رانندگی در شرایط مسابقه ای بهتر هستند ولی احساس نرمی‌کمتر به راننده دست می‌دهد. خوب باز هم بسته به نوع و شرایط رانندگی باید به یک مصالحه بین راحتی، نرمی‌و پایداری بیشتر انجام گیرد تا انتخاب صحیح صورت گیرد.

سر و صدا

بعضی از آج‌ها طوری طراحی شده اند که سر و صدای بیشتری دارند و مارک‌های مختلف و آج‌های مختلف سر و صدای خاص خود را دارند. و اگر بیشتر در شهر و یا سرعت پایین رانندگی می‌کنید این صدا آنقدر برایتان مهم نخواهد بود. اما اگر در اتوبان‌ها رانندگی می‌کنید و بخصوص اگر اتومبیل‌های دو دیفرانسیل سوار می‌شوید این سر و صدا احتمالا سوهان روح شما خواهد بود. و یک فروشنده خوب می‌تواند به شما بگوید که کدام تایرها کم سر و صداتر است.

رینگ

خوب تا اینجا درباره تایرها و اصول انتخاب آنها صحبت کردیم ولی مردم رینگ خودروی خود را بیشتر برای زیبایی عوض می‌کنند پیشنهاد من به شما این است که از رینگ با قطر بیشتر و لاستیک‌های دیواره کوتاه استفاده کنید به این ترتیب هم ظاهر خودرو زیباتر شده هم عملکرد آن سرپیچ‌ها بهتر می‌شود و هم دقت کیلومتر شمار و سرعت سنج خودروی شما خیلی تفاوت نخواهد شد

گذشته از استفاده از رینگ‌های با سایز بزرگتر تعویض رینگ اتومبیل با رینگی که از آلیاژ مرغوب و سبک وزن ساخته شده است فاکتور مهمی‌در بهبود عملکرد سیستم تعیلق است. رینگ‌ها قسمتی از تجهیزات خارج از سیستم تعلیق هستند در صورتیکه از آنها استفاده کنید وزن انها را کم کرده اید بنابراین عملکرد سیستم تعلیق در دست اندازه‌ها بهبود می‌یابد و همچنین عملکرد اتومبیل در سر پیچ‌ها بهبود می‌یابد. و ترمزها هم عملکرد بهتری خواهند داشت این برتری را با رانندگی در جاده‌های پر پیچ کوهستانی بهتر می‌توان درک کرد.

گذشته از این رینگ‌هایی که به خوبی طراحی شده باشند با چرخش خود هوا را به سمت ترمزها می‌مکند و ترمزها را خنک کاری می‌کنند. البته این سبک سازی تاثیر کمی‌هم در کاهش مصرف سوخت دارد.

خوب در پایان باید بگویم با توجه به بودجه خود الویت‌ها را در نظر بگیرید با آنچه آموختید می‌دانید برای چه چیزی باید پول بپردازید و برای لاستیکی که به قابلیت‌های آن احتیاج پیدا نخواهید کرد پول اضافه خرج نکنید. ولی از لاستیک‌های خوب استفاده کنید چون آنها هستند که شما را روی جاده نگه داشته اند.

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

#لاستیک #مفتاح_رهنورد #رینگ #تایر #ترمز #عمرلاستیک  #مصرف_سوخت

 

شرکت مفتاح رهنورد...
ما را در سایت شرکت مفتاح رهنورد دنبال می کنید

برچسب : شرکت مفتاح رهنورد ,تایر ,لاستیک خوب,عمرلاستیک ,بهترین برند لاستیک , نویسنده : نیلوفر کاظمی meftahrahnavard بازدید : 141 تاريخ : چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 3:18

 SantaFe New Face 2017 

به روز رسانی سانتافه نیو فیس 2017 

فیس لیفت سانتافه : 
تغییرات ظریف در جلو پنجره مشبک 
چراغهای LED نورتاب 
مجموعه کاسه چراغهای جلو و عقب جدید 
اگزوزهای 2تایی 
مجموعه چراغهای جدید و تزئینات بدنه 

درون کابین :
سیستم سرگرمی 
نمایشگر 5اینچی در مدل پایه 7 تا 8 اینچی (مانیتور فابریک) همراه با سیستم اندروید -مجموعه اتصال پیشرفته -یک سیستم پیشرفته اینفینیتی با صدای فراگیر 

لیست : 
دوربین عقب 
سیستم خودکارروشنایی چراغها 
ورود بدون کلید (کلیس )
آینه های الکتریکی با گرمکن و نشانگر نقطه کور 
دکمه های کنترل سیستم صوتی روی فرمان 
کروز کنترل بلوتوث

هیوندای همچنین در آپشن بلولینک خود ویژگیهای ایمنی و تشخیص پیشرفته ای نظیر:
دوربین چندگانه 
استارت از راه دور (انجین استارت )
راه اندازی سیستم تهویه از راه دور 
بازیابی خودرو سرقت شده 
قفل و باز کردن آن از راه دور و از طریق گوشی همراه راارائه میدهد 

در بخش ایمنی باید به :
سیستم پیشرفته کروز کنترل هوشمند
اخطار خروج از لاین جاده 
ترمز اضطراری خودکار همراه با تشخیص عابر پیاده 
ترمز پارک الکتریکی 
و مجموعه چراغهای انطباقی بعلاوه نور بالای خودکار 

یکی دیگر از ویژگیهای سانتافه جدید :
امکان انتخاب حالت رانندگی در سه تنظیم اسپرت SPORT ،اقتصادی ECO ، عادی NORMAL درایو مد DRIVE MODE)
سانتافه همچنان در طیف وسیعی از پیشرانه ها با امکان انتقال نیرو به محور جلو یا 2 دیفرانسیل ( دفلاک DIFF LOCK )

http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir

#مفتاح_رهنورد #سانتافه_نیو_فیس2017 #انجین_استارت #بروزرسانی_سانتافه2017 #LED 

شرکت مفتاح رهنورد...
ما را در سایت شرکت مفتاح رهنورد دنبال می کنید

برچسب : مفتاح رهنورد ,سانتفه نیو فیس 2017 ,به روزرسانی سانتافه 2017 ,سیستم اندروید ,سیستم اینفینیتی ,اتولایت,کیلس,بلولینک,کروزکنترل,اسپرت,عادی,اقتصادی, نویسنده : نیلوفر کاظمی meftahrahnavard بازدید : 177 تاريخ : دوشنبه 10 آبان 1395 ساعت: 10:02

رئیس انجمن صنفی کارفرمایی وارد‌کنندگان خودرو،با اشاره به انتشار خبری در هفته ی اخیر مبنی بر واردات خودروهای تولید آمریکا به کشور گفت: واردات خودروهای آمریکایی خط قرمز ما بوده و ممنوع است.
yon.ir/u9zW
http://meftahrahnavard.com/portal/fa-ir
#واردادات_خودروهای_آمریکایی #رییس_انچمن_صنفی_واردکنندکان_خودرو#کمیسیون_تخصصی_مجلس_اسلامی #خودرو_تولید_آمریکا#خبرگزاری_خانه_ملت 

شرکت مفتاح رهنورد...
ما را در سایت شرکت مفتاح رهنورد دنبال می کنید

برچسب : اخبار روز خودرو ,رضایی رییس اصناف,واردات خودرو امریکایی, خبرگزاریها,رد خبر واردات خودرو ,خط قرمز , نویسنده : نیلوفر کاظمی meftahrahnavard بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 4 آبان 1395 ساعت: 2:52